Otevřeno Po, Stř a Pá do 18hodin. Út a Čtv do 20hodin. Sobota 9-11hodin

Ložisko 608-2RSH SKF

Ložisko s jednou řadou kuliček, radiální, s ocelovou klecí vedenou kuličkami s oboustranným třecím těsněním a normální radiální vůlí.

Dostupnost Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
27.6.2024
Možnosti doručení
Kód: 608
59 Kč –3 % 57 Kč
Ložisko 608-2RSH SKF
6..2rs
Akce
59 Kč –3 %

SKF Explorer ložisko 608 2RSH

  • Nerozebíratelné jednořadé radiální kuličkové ložisko s ocelovou klecí vedenou kuličkami s oboustranným třecím těsněním a normální radiální vůlí.
  • Těsnění ložiska 608-2RS jsou vyrobena z olejivzdorné a otěruvzdorné pryže, která je navulkanizovaná na kovovou výztuhu a jsou zalisována do zápichů ve vnějším kroužku.
  • Těsnící břity se opírají o hrany zápichů na vnitřním kroužku.
  • Ložisko 608 2RS je naplněno kvalitním mazivem s teplotním rozsahem od -40°C do +100°C pro celou dobu životnosti ložiska.
  • Ložiska SKF 608-2RSH třídy Explorer představují novou skupinu výkonných valivých ložisek, nabízí podstatné zvýšení hlavních provozních parametrů, jako jsou hlučnost, vibrace, vývin tepla, provozní spolehlivost, dynamická únosnost a jsou vyráběna s vyšší přesností než normální.
  • Přesnost rozměrů odpovída třídě přesnosti P6.

 

Klec ocelová
Materiál ocel
Profil díry válcová
Průměr d (mm) 8
Průměr D (mm) 22
Řada Ball bearings
Šířka B (mm) 7
Šířka W (mm) 659409
Těsnění oboustranné - pryž
Typ kuličkové ložisko
Vůle normální
Značení 608-2RSH
Značka výrobce SKF

 

Hmotnost 0,015 kg
d - vnitřní průměr 8,000 mm
D - vnější průměr 22,000 mm
B - šířka 7,000 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

SKF: Poloosy - svaly pohonu většiny vozidel - MotoFocus.cz

 

 

Ve světě utvářeném populačním růstem, urbanizací, digitalizací a ekologickými problémy je čelení reálnému průmyslu opravdovou výzvou. A právě této výzvě čelíme zde v SKF. A to v samém středu této výzvy – poskytujeme spolehlivé rotační výrobky a služby, aby svět lépe fungoval.

Naše odbornost je založena na vývoji, navrhování a výrobě ložisek, těsnění a mazacích systémů. Kromě toho se zabýváme hodnocením stavu a zdraví Vašich strojů, inženýrstvím a repasováním. Ale to, co opravdu nabízíme, je inovace - příležitost pro naše zákazníky využít příslušné nástroje k prozkoumání, zlepšení nebo přehodnocení výkonu jejich rotačních zařízení. I nejmenší úprava může dělat ten největší rozdíl.

Společnost Aktiebolaget Svenska Kullagerfabriken byla založena 16. února 1907

skf.com-0901d19680029656-Sven Wingquist Sven Wingquist, vynálezce dvojřadého naklápěcího kuličkového ložiska, byl jedním ze zakládajících členů.

6. června byla podána patentová přihláška. Patenty byly následně uděleny v deseti zemích. 

skf.com-0901d196801b924a-Sven Wingquist's very first sketch

Již v roce 1908 byly otevřeny pobočky v Německu a Francii a jmenováni obchodní zástupci ve Finsku, Švýcarsku, Belgii, Dánsku, Rakousko-Uhersku a Austrálii.

V následujících letech vznikly dceřiné společnosti v New Yorku – SKF Ball Bearing Co. Otevření malé dílny v Paříži. Jmenování obchodních zástupců v Itálii, Argentině a Japonsku. V dalších letech se společnost rozšířila do Velké Británii, v Norska, Portugalska, Nizozemí, Ruska, Španělska, Polska, Bulharska, Rumunska a Mexika a prostřednictvím anglické společnosti také do Indie, Číny a Jižní Africe. Později se společnost dostala do většiny zemí.

V roce 1915 společnost zahájila výrobu jednořadého ložiska s plnicí drážkou, tzv. „ložiska Volvo“. 

skf.com-0901d19680167914-SKF Bearings 1921

Společnost výborně prosperuje s obrovskými zisky a zaměstnává velký počet lidí ve spoustě zemích.

Podrobné informace o vývoji společnosti naleznete zde.

SKF a udržitelnost
Naším cílem je pozitivně přispívat ve všem, co děláme. Zaměřujeme se na činnosti, které budou mít co nejkladnější dopad na lidi, naši klimatickou stopu a udržitelnou funkčnost zařízení našich zákazníků.
 
Výzkum a vývoj technologií
Spolehlivost, předvídatelnost a udržitelnost jsou hlavními cíli pro výzkum a vývoj technologií ve společnosti SKF. Díky inovacím můžeme našim zákazníkům nabídnout technologie, které zvyšují jejich konkurenceschopnost.