Otevřeno Po, Stř a Pá do 18hodin. Út a Čtv do 20hodin. Sobota 9-11hodin

Hustilka Velobel Smalt

Jednoduchá cyklo pumpa pro dofukování jízdních kol. 

Dostupnost Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
4.4.2024
Možnosti doručení
Kód: 1200
130 Kč –3 % 126 Kč
Hustilka Velobel Smalt
Pumpa Velo
Akce
130 Kč –3 %

Univerzální pumpa Velo je určena pro dofukování jízdních kol. Pumpa je vyrobena z kvalitního kovu a její povrch je chráněn speciální povrchovou úpravou se zvýšenou odolností proti opotřebení či poškození.


Technický popis:

  • jednoduchá cyklo pumpa
  • speciální povrchová úprava s vysokou odolností proti poškození)
  • včetně šlahounu s DV (cyklo) koncovkou - lze jej uschovat uvnitř pumpičky
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Hustilky
Záruka: 2 roky
Materiál: Kov

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Výroba komponentů ověřená dekádami | VELOBEL

Velobel po sametové revoluci navázal na tradici výroby jízdních kol a komponentů založenou Josefem Fuchsem již v roce 1920.
V oboru se tedy pohybujeme více než 100 let. Již od počátku výroby sídlíme v malebném prostředí na severu Moravy při úpatí Jeseníků, blízko hranice s Polskem.

Naším cílem je stát se evropským lídrem ve výrobě komponentů pro jízdní kola. Každý rok chceme přicházet s inovovaným výrobkem doplňujícím stávající portfolio, a to tak, aby splňoval požadavky zákazníků a následoval trendy ve využití zpracovávaných materiálů.

Firma VELOBEL patří k nejvýznamnějším českým výrobcům součástí, doplňků a příslušenství pro jízdní kola. Navazuje na tradici, která byla založena na počátku 20. století. K nejvýznamnějším zákazníkům patří firma SHIMANO, světový lídr v oblasti výroby komponentů pro jízdní kola a dále mnoho významných tuzemských i zahraničních producentů jízdních kol.

Vzhledem k poměrně rozsáhlému strojnímu vybavení narůstá rovněž podíl zakázkové strojírenské výroby zejména pro nábytkářství a stavebnictví.

Významnou součástí aktivit je i zakázkové galvanické pokovení. 

Z celkového objemu výroby je přes 50% exportováno do více jak 15 zemí Evropy, Afriky a Jižní Ameriky. Pracovníci firmy pečlivě mapují potřeby a přání svých zákazníků. Rychlá reakce, spolehlivost a jistota jsou vedle úrovně kvality, šíře sortimentu a konkurenceschopnosti cen hlavními argumenty, kterými se daří získávat další odbytiště.