GT Sensor Sport ST 29" JGL horské kolo
Enduro bike 29" s hliníkovým celoodpruženým rámem, osazení Microshift Advent X 1x10 sp., vidlice RockShox Recon Silver 140 mm.
Seznamte se s úplně novým modelem Sensor. Nejschopnějším trailovým kolem, jaké jsme kdy vyrobili. Stejné zůstalo jen jméno. Jinak se jedná o skrz naskrz úplně nové celoodpružené kolo, které je připraveno na všechny překážky, které vás potkají cestou nahoru i dolů. Díky nové konstrukci je Sensor připraven na to, abyste na něm mohli jezdit pořád a všude.
Nový Sensor je lehčí než jeho předchozí generace a vyladěný tak, aby vyhovoval širšímu spektru jezdců. Aktualizovaná geometrie a vylepšená konstrukce vám umožní vybírat nové stopy na vašich trailech a otevře vám zcela nové možnosti na dlouhých dobrodružstvích či rychlých projížďkách během polední pauzy.
Čistý vzhled a prvky rámu, které zajistí tichou jízdu. Rychlost je zábavná, když vás nic nebrzdí.
Dva hliníkové modely jsou postaveny na 29” kolech se zdvihem rámu 130 mm a 140 mm zdvihu vidlice. Karbonová provedení nabídnou 140 mm zdvih rámu a jsou dostupná ve třech variantách osazení a vybavená vidlicemi se zdvihem 150 mm.
Všechny Sensory jsou pak nabízeny ve 4 velikostech S – XL.
Komponenty
Rám | Sensor 29” Frame, 130mm Travel, BSA 73mm, LockR Pivots, Tapered Head Tube, Boost 12x148 Thru-Axle, UDH, 185x50mm Trunnion Shock Mount, ISCG05 |
Tlumič | X-Fusion 02 Pro RL, 185x50mm Trunnion, Rebound and Lockout |
Vidlice | RockShox Recon Silver, 140mm, 15x110mm, Tapered Steerer, 42mm OffSet |
Kliky | Prowheel MPX, 32T |
Středové složení | Shimano BSA |
Přehazovačka | Microshift Advent X |
Řazení | Microshift Advent X, 10-speed |
Kazeta | Microshift Advent X, 11-48T |
Řetěz | KMC X10, 10-Speed |
Ráfky | WTB STX i25 TCS, 32h, Tubeless Ready |
Brzdy | Tektro M275 Hydro Disc, 180/180mm Rotors |
Řídítka | GT Alloy Riser Bar, 30mm Rise, 780mm Wide, 5° Rise, 8° Back |
Představec | GT Alloy, 45mm |
Gripy | GT MTB |
Hlavové složení | FSA No.42 |
Sedlo | WTB Silverado |
Sedlovka | TranzX Dropper, 31.6mm, (S/M - 120mm, L/XL - 130mm) |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Platforma | SENSOR ALU G2 |
Hmotnost | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
My jsme GT
A tvoříme historii. Od prvního BMX rámu vyrobeného v roce 1972 zakladatelem značky Gary Turnerem po moderní karbonové rámy. Historii závodění, vyhrávání a hlavně dobré zábavy a pohody.
1972
BMX rámy té doby nebyly dostatečně odolné.
Naštěstí ne podle Gary Turnera. Využil své schopnosti nabyté při svařování závodních aut a vytvořil první rám GT pro svého syna, aby mohl závodit na Kalifornských tratích. A tento rám se stal hitem.
1974-1980
Společnost GT Bicycles byla zrozena s jednoduchým posláním: Aby pomáhala jezdcům překonávat své limity díky tvoření maximálně odolných a inovativných rámů. Tato vize oslovila celou BMX komunitu a GT v krátkém čase dominovalo BMX závodním okruhům.
1981–1986
Kola GT se stala synonymem pro odolnost a vítězství. Na závodních kolbištích získávají tolik výher, jako se dosud nepovedlo žádné jiné značce této doby.
Úspěchy na BMX tratích dále upevnily náš přístup ke kolům. Vytváříme kola prověřená špičkovými sportovci, která umožní jejich jezdcům "získat křídla". Legenda horských kol, Hans Rey, podepsal smlouvu s GT v roce 1986 a po 25 letech u této značky má stále více chuti jezdit než mnoho z nás.
1987–1994
GT pokračuje ve svém započatém směru spolupracovat s nejlepšími jezdci a vytváří nejlepší horská kola světa.
Pionýři mountainbikingu Juli Furtado, Nicolas Vouilloz, Rishi Grewal and Gerhard Zadrobilek upevňují postavení značky GT s několika tituly vítěze světových i národních pohárů a ikonickým Triplem Trianglem na svých kolech. Tato netradiční konstrukce rámu se stává symbolem značky GT a poznávacím znamením nejvyspělejších rámů.
1995–1998
Náš závazek k technologickému posouvání laťky horských kol pokračuje.
GT se stává lídrem v tvrorbě celoodpružených kol s unikátními konstrukcemi RTS a LTS.
Se stejným zápalem s jakým jsme vstoupili do světa horských kol vstupujeme i na pole silničních kol. GT vytváří sérii kompozitových superbiků pro olympijský tým USA. Bohužel tato kola byla UCI zakázána, protože dokázala velmi převratně snížit aerodynamický odpor. Silniční kola GT se následně objevují u všech klíčových závodníků té doby, jakým byl vítěz mistr světa v Ironmanu Mark Allen nebo tým Lotto.
1999–2002
GT představuje efektivní a spolehlivý systém zadního odpružení I-Drive®.
Tato konstrukce byla na tuto dobu zcela přelomová. GT má silnou přítomnost na závodním poli se silničními týmy jako Saturn, nebo v gravity disciplínách s jezdci jezdící na legendárním GT LOBO DH.
2003–2006
GT pokračuje v inovátorství a představuje první světový sjezdový speciál IT-1, který je osazen převodovkou.
2007–2011
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a zcela novou metodu tvorby karbonových rámů.
Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonové závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně. Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4x. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.
2012–Současnost
GT pokračuje v oživení týmu BMX a formuje nový tým GT Factory Racing, který se zaměřuje na úspěchy a zábavu jak na kole, tak i mimo něj. Dohromady píší nové kapitoly historie značky.