GT Sensor 29" Carbon ST Elite SST horské kolo
Enduro bike 29" s lehkým karbonovým celoodpruženým rámem, osazení Sram SX Eagle 1x12 sp., vidlice Marzocchi Bomber, tlumič Fox DPS Performance.
GT Sensor 29" Carbon ST Elite je kolo předurčené k agresivní jízdě bez kompromisů, kde se o hladký průjezd i tím nejtvrdším terénem se stará osvědčený systém odpružení LTS.
O hladký průjezd terénem se stará vidlice Marzocchi Bomber Z2 v kombinaci s tlumičem Fox DPS Performance.
Osazena je spolehlivá sada Sram SX Eagle s převody 1x12 s hladkým chodem s jistotou přesného řazení i v náročném terénu. Kazeta 11-50z pokryje veškeré potřebné převody.
Systém odpružení LTS prošel modernizací, aby nedocházelo ke snížení pružení při brždění. Zadní stavba tak nabídne jezdci jistější a hladší průjezd terénem za každé situace.
Flip Chip je revoluční způsob nastavení zadní stavby, kdy dochází ke změně úhlu na hlavové trubce, přičemž přepákování, zdvih i progresivita pružení zůstává stejná.
Grove Tube, aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše. Veškerá kabeláž je vložena do drážek na rámu, což výrazně usnadňuje servis a údržbu kola.
Komponenty
Rám | Sensor Carbon 29” Frame, 120mm Travel, BSA 73mm, LockR Pivots, Tapered Head Tube, Boost 12x148 Thru-Axle, UDH, 185x47.5mm Trunnion Shock Mount, ISCG05 |
Tlumič | Fox DPS Performance, 185x50mm |
Vidlice | Marzocchi Bomber Z2, 140mm, 15x110mm, Tapered Steerer, 44mm Offset |
Kliky | Truvativ Stylo 6K, Dub, 32T |
Středové složení | SRAM DUB BSA |
Přehazovačka | SRAM SX Eagle |
Řazení | SRAM SX Eagle, 12-Speed |
Kazeta | SRAM PG-1210, 11-50T |
Řetěz | SRAM SX Eagle, 12-Speed |
Ráfky | WTB ST i25TCS 2.0, 32h, Tubeless Ready |
Brzdy | SRAM Guide T Hydro Disc, 180/180mm Centerline Rotors |
Řídítka | GT Alloy Riser Bar, 20mm Rise, 780mm Wide, 5° Rise, 8° Back |
Představec | GT Alloy, 45mm |
Gripy | GT MTB |
Hlavové složení | FSA No.42 |
Sedlo | WTB Silverado |
Sedlovka | GT DropKick, 31.6mm, (S - 125mm, M - 150mm, L/XL - 170mm) |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Platforma | SENSOR CARBON G2 |
Hmotnost | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
My jsme GT
A tvoříme historii. Od prvního BMX rámu vyrobeného v roce 1972 zakladatelem značky Gary Turnerem po moderní karbonové rámy. Historii závodění, vyhrávání a hlavně dobré zábavy a pohody.
1972
BMX rámy té doby nebyly dostatečně odolné.
Naštěstí ne podle Gary Turnera. Využil své schopnosti nabyté při svařování závodních aut a vytvořil první rám GT pro svého syna, aby mohl závodit na Kalifornských tratích. A tento rám se stal hitem.
1974-1980
Společnost GT Bicycles byla zrozena s jednoduchým posláním: Aby pomáhala jezdcům překonávat své limity díky tvoření maximálně odolných a inovativných rámů. Tato vize oslovila celou BMX komunitu a GT v krátkém čase dominovalo BMX závodním okruhům.
1981–1986
Kola GT se stala synonymem pro odolnost a vítězství. Na závodních kolbištích získávají tolik výher, jako se dosud nepovedlo žádné jiné značce této doby.
Úspěchy na BMX tratích dále upevnily náš přístup ke kolům. Vytváříme kola prověřená špičkovými sportovci, která umožní jejich jezdcům "získat křídla". Legenda horských kol, Hans Rey, podepsal smlouvu s GT v roce 1986 a po 25 letech u této značky má stále více chuti jezdit než mnoho z nás.
1987–1994
GT pokračuje ve svém započatém směru spolupracovat s nejlepšími jezdci a vytváří nejlepší horská kola světa.
Pionýři mountainbikingu Juli Furtado, Nicolas Vouilloz, Rishi Grewal and Gerhard Zadrobilek upevňují postavení značky GT s několika tituly vítěze světových i národních pohárů a ikonickým Triplem Trianglem na svých kolech. Tato netradiční konstrukce rámu se stává symbolem značky GT a poznávacím znamením nejvyspělejších rámů.
1995–1998
Náš závazek k technologickému posouvání laťky horských kol pokračuje.
GT se stává lídrem v tvrorbě celoodpružených kol s unikátními konstrukcemi RTS a LTS.
Se stejným zápalem s jakým jsme vstoupili do světa horských kol vstupujeme i na pole silničních kol. GT vytváří sérii kompozitových superbiků pro olympijský tým USA. Bohužel tato kola byla UCI zakázána, protože dokázala velmi převratně snížit aerodynamický odpor. Silniční kola GT se následně objevují u všech klíčových závodníků té doby, jakým byl vítěz mistr světa v Ironmanu Mark Allen nebo tým Lotto.
1999–2002
GT představuje efektivní a spolehlivý systém zadního odpružení I-Drive®.
Tato konstrukce byla na tuto dobu zcela přelomová. GT má silnou přítomnost na závodním poli se silničními týmy jako Saturn, nebo v gravity disciplínách s jezdci jezdící na legendárním GT LOBO DH.
2003–2006
GT pokračuje v inovátorství a představuje první světový sjezdový speciál IT-1, který je osazen převodovkou.
2007–2011
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a zcela novou metodu tvorby karbonových rámů.
Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonové závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně. Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4x. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.
2012–Současnost
GT pokračuje v oživení týmu BMX a formuje nový tým GT Factory Racing, který se zaměřuje na úspěchy a zábavu jak na kole, tak i mimo něj. Dohromady píší nové kapitoly historie značky.