GT Grade Expert gravel kolo
Gravel bike s lehkým hliníkovým rámem a technologií Triple Triangle na sadě Shimano Tiagra/GRX..
Grade 2021 je kolem, které je od základu postaveno pro maximální dobrodružství.
Je více komfortní, univerzálně využitelné a nastavitelné než kdykoli předtím. S novým vzhledem a účelným redesignem ikonického Triple trianglu je nové GT Grade navrženo pro delší a rychlejší jízdy na širokém množství povrchů.
„Značka GT představením původního modelu Grade v roce 2015 slavila velký úspěch. GT stálo včele nově vznikající scény gravel biků, kdy jako první představilo model na karbonovém rámu vybavený kotoučovými brzdami, který byl určen na jízdu po štěrkových cestách,“ řekl Patrick Kaye, produktový manažer GT. „Navýšení výkonu a přidaná adaptabilita přizpůsobuje GT Grade současným trendům.“
Nový model GT Grade přináší zcela přepracovaný rámový trojúhelník Triple Triangle, který má oproti původnímu modelu plovoucí vzpěry zadní stavby. Toto řešení díky větší vertikální poddajnosti navyšuje komfort při celodenní jízdách v rozličném terénu.
Přední vidlice je u hliníkových modelů Expert a Elite karbonová, bohužel ale bez možnosti úpravy geometrie pomocí flip chip.
Pro dlouhé cesty a nekončící dobrodružství je Grade vybaveno montážními body na vidlici a rámu. Na horní rámovou trubku tak můžete připnout příruční brašnu, na vidlici jsou body na „klece na cokoli“ a slitinové rámy mají montážní body na lahve i na sedlových vzpěrách!
Důležitým paremetrem je i průchodnost plášťů. Grade následuje současné trendy, kdy kola osazuje plášti se šířkou 37 mm, což je dobrý kompromis pro silniční i gravel jízdy. Kolo však dokáže pojmout šíři až 42 mm pro opravdové terénní dobrodružství.
Model Grade je konstruován s ohledem na jednoduchost servisu a vychází z filozofie značky. Kabeláž řazení a brzd je tak vedena vnějškem rámu. Di2 a teleskopická sedlovka, u kterých se nepředpokládá častá výměna či servis, má pak vnitřní vedení pro čistý vzhled rámu. Grade také nemá žádné specifické komponenty, jezdci si tak mohou kolo bez problémů upravit dle vlastních preferencí.
Komponenty
BARVY | JDE |
RÁM | Grade Alloy Frame, Triple Triangle Design feat. Floating Seatstays, 12x142 Thru Axle, Flat Mount Disc, Tapered Headtube, External Dropper Compatible, BSA 73mm |
VIDLICE | Grade Carbon Fork, Tapered Carbon Steerer, 12x100 Thru Axle, Flat Mount Disc |
KLIKY | FSA Vero Pro, 48/32 |
PEDÁLY | GT Plastic OPC Body |
PŘEHAZOVAČKA | Shimano GRX RX400, Shadow Plus |
PŘESMYKAČ | Shimano Claris, Braze-on |
ŘAZENÍ | Shimano Tiagra |
KAZETA | Shimano HG500, 11-34, 10-speed |
ŘETĚZ | KMC X10, 10-speed |
BRZDY | Shimano Tiagra Hydro Disc, 160/140mm RT10 Rotors |
RÁFKY | WTB ST i23 TCS 2.0, 28h, Tubeless Ready |
DRÁTY | Stainless Steel, 14g |
PŘEDSTAVEC | GT 3D Forged Alloy, 31.8 |
PLÁŠTĚ | WTB Riddler TCS Light, 700 x 37c, Tubeless Ready |
ŘIDÍTKA | GT DropTune RS, Alloy, 16° Flare |
GRIPY | Velo Cork |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | FSA No.44, Integrated, Sealed Bearing |
SEDLO | GT Pavement, Steel Rails |
SEDLOVKA | GT Two Bolt Alloy |
SKU | G11401M |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
My jsme GT
A tvoříme historii. Od prvního BMX rámu vyrobeného v roce 1972 zakladatelem značky Gary Turnerem po moderní karbonové rámy. Historii závodění, vyhrávání a hlavně dobré zábavy a pohody.
1972
BMX rámy té doby nebyly dostatečně odolné.
Naštěstí ne podle Gary Turnera. Využil své schopnosti nabyté při svařování závodních aut a vytvořil první rám GT pro svého syna, aby mohl závodit na Kalifornských tratích. A tento rám se stal hitem.
1974-1980
Společnost GT Bicycles byla zrozena s jednoduchým posláním: Aby pomáhala jezdcům překonávat své limity díky tvoření maximálně odolných a inovativných rámů. Tato vize oslovila celou BMX komunitu a GT v krátkém čase dominovalo BMX závodním okruhům.
1981–1986
Kola GT se stala synonymem pro odolnost a vítězství. Na závodních kolbištích získávají tolik výher, jako se dosud nepovedlo žádné jiné značce této doby.
Úspěchy na BMX tratích dále upevnily náš přístup ke kolům. Vytváříme kola prověřená špičkovými sportovci, která umožní jejich jezdcům "získat křídla". Legenda horských kol, Hans Rey, podepsal smlouvu s GT v roce 1986 a po 25 letech u této značky má stále více chuti jezdit než mnoho z nás.
1987–1994
GT pokračuje ve svém započatém směru spolupracovat s nejlepšími jezdci a vytváří nejlepší horská kola světa.
Pionýři mountainbikingu Juli Furtado, Nicolas Vouilloz, Rishi Grewal and Gerhard Zadrobilek upevňují postavení značky GT s několika tituly vítěze světových i národních pohárů a ikonickým Triplem Trianglem na svých kolech. Tato netradiční konstrukce rámu se stává symbolem značky GT a poznávacím znamením nejvyspělejších rámů.
1995–1998
Náš závazek k technologickému posouvání laťky horských kol pokračuje.
GT se stává lídrem v tvrorbě celoodpružených kol s unikátními konstrukcemi RTS a LTS.
Se stejným zápalem s jakým jsme vstoupili do světa horských kol vstupujeme i na pole silničních kol. GT vytváří sérii kompozitových superbiků pro olympijský tým USA. Bohužel tato kola byla UCI zakázána, protože dokázala velmi převratně snížit aerodynamický odpor. Silniční kola GT se následně objevují u všech klíčových závodníků té doby, jakým byl vítěz mistr světa v Ironmanu Mark Allen nebo tým Lotto.
1999–2002
GT představuje efektivní a spolehlivý systém zadního odpružení I-Drive®.
Tato konstrukce byla na tuto dobu zcela přelomová. GT má silnou přítomnost na závodním poli se silničními týmy jako Saturn, nebo v gravity disciplínách s jezdci jezdící na legendárním GT LOBO DH.
2003–2006
GT pokračuje v inovátorství a představuje první světový sjezdový speciál IT-1, který je osazen převodovkou.
2007–2011
GT pokračuje v adopci nových technologií. Představuje nová 29" kola a zcela novou metodu tvorby karbonových rámů.
Konstrukce Force Optimized umožnila vytvořit první karbonové sjezdové kolo Fury a UB2, první celokarbonové závodní BMX. A stejně jako před tím, historii GT tvoří velké výsledky na závodní scéně. Brian Lopes se stal v roce 2007 mistr světa ve 4x. V roce 2008 se stal Burry Stander mistr světa U23. V prvním olympijském roce závodního BMX získal Mike Day stříbrnou medaily a Jill Kintner bronzovou. Mick Hannah stál několikrát na podiu v závodech světového poháru ve sjezdu s novou Fury.
2012–Současnost
GT pokračuje v oživení týmu BMX a formuje nový tým GT Factory Racing, který se zaměřuje na úspěchy a zábavu jak na kole, tak i mimo něj. Dohromady píší nové kapitoly historie značky.